Bestelling & Levering

Uw bestelling betekent veel voor ons, daarom zijn wij toegewijd aan het snel en betrouwbaar leveren van al onze producten. Leveringen worden meestal gedaan van maandag tot en met vrijdag.

Verzendkosten

Bijna al onze verzendopties zijn gratis voor alle bestellingen voor elke bestemming in Nederland en België.

Levering & verwerkingstijden

Na het plaatsen van uw bestelling verzenden wij uw producten binnen 2 tot 10 werkdagen. Op grotere producten zoals banken of sauna's kan dit langer duren, dit zal specifiek in de productomschrijving gemeld zijn. Omdat Maison Home veel verschillende partners heeft, kan de levertijd variëren. De levertijd kan tussen de 1 en 10 werkdagen duren, verzonden met DPD, DHL, PostNL, GLS, TNT of UPS. Als het product buiten de standaard levertijd valt, zal dit worden aangegeven in de omschrijving.

Verzend updates en waarschuwingen

Communicatie is erg belangrijk – we houden u tijdens het verzendproces op de hoogte via e-mailmeldingen. Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met het trackingnummer van uw pakket. Dit nummer kan worden gebruikt om de zending te volgen met het bezorgbedrijf die in de e-mail wordt vermeld.

Mijn bestelling is geleverd maar beschadigd?

Helaas kan het voorkomen dat een bestelling onderweg beschadigd raakt. Vaak gaat dit maar om enkele onderdelen die op dat moment beschadigd zijn. Wij leveren u kosteloos nieuwe onderdelen of een geheel nieuw product, afhankelijk van de ernst van de beschadiging. Wanneer u een beschadigd product ontvangt hebben wij de volgende informatie van u nodig om u zo goed mogelijk te helpen: 

- Foto's van de beschadiging van het product;
- Benaming van het beschadigde onderdeel zoals die in de handleiding staat;

 Deze informatie kunt u onder vermelding van uw ordernummer mailen naar info@maisonhomestore.nl. Vanaf daar zullen wij u op de hoogte houden van de vervolgstappen.